Wednesday 5 September 2007

B u f f e r T i m e . . .

Aku kira dari jumaat lepas, dah hampir beberapa hari aku pulun duk siapkan submission, at last presentation, still sucks...

Or yet maybe I'm really suck..."You got your design though", "They said it's really clever", ahh..maybe lecturer saja nak up je tue...

Sedapkan hati tawar aku...terkesima kejap lepas presentation...They don't like hand drawn on tracing...they look down on tracing presentation...

"How should i know that, they said it's just a review, it's ended up being the final presentation"...aku terbuai dengan soalan lagi, tapi benda dah lepas...janji nak tido balik ni...

Oh, shit, esoknya ade Building Technology presentation, tido kejap bangun lagi ke dunia sama beberapa hari lepas. Yeah, presentation went quite good, ahaha...aku buh je video lama Building Technlogy time kat UIA dulu...

The lecturer loves it...tapi yang penting balik tido...

Aku isytiharkan hari ni buffer zone untuk assignment seterusnya...

"Sapa kata dah abih assignment hah, yang lagi 2 assignment nak campak mana...ahaha" -katunx-


No comments: