Tuesday 23 June 2009

- h u r m ? -






Ok. Sedia. Mula.













Ok. Tiada ilham. Korek-korek almari, cari coklat yang sudah hampir 2 minggu dibeli tak habis-habis. Macam tak logik. Kan?




Saya dan coklat. Sama dengan habis sepatutnya. "=" Habis.



Tak mantik.





Kunyah-kunyah, surf-surf sana-sini. Internet. Bukan tepi pantai.





Bosan.









Ahah! Bingo!


Ilham datang sekonyong-konyong. Seperti burung pulang ke sarang. Terbang melayang. Betul tak tipu.






Tapi. Tiba-tiba...




Menguap.





Ilham dan menguap.






Sila lakukan ilmu mantik atau logik anda.






Saya, ilham dan menguap.







.........





5 comments:

aurikelsan said...

(coklat+bosan) x (ilham+menguap)= beradu??

balqissy said...

hanya mimpi~

afif said...

anwarul, bukankah kamu tidak menguap, tetapi terus tidur

akhmaremily said...

lepaskan dahulu ilmu chemistry 101 saya, baru ilmu mantik

katunX said...

aurikelsan : tepat, markah jalan kerja dan jawapan saya bagi 5/5...sila kutip hadiah di kaunter Mydin berdekatan

balqissy : hurm, tapi kalau nyenyak tiada mimpi...

afif : bingo, yang ini benar juga...

akhmaremily : er, saya bukan jurusan chemistry...tetapi mantik senibina...