Friday 21 March 2008

H a r i T e l u r

Aku happy. Cuti.

Hari Telur, mereka panggil Easter. Saja je nak bagi sedap.

Kalau aku sudah goreng sahaja, hidang sekali dengan cheese dan lettuce.


"Sedap."


Patutnya pagi tadi aku dah memerah keringat dan menahan mata besar aku daripada tertutup dalam kelas.


Urban Perspectives.


Menarik, tapi masih mengantuk. Nasib baik, hari ni venue tidur aku atas katil. Katil spring, tebal sejengkal.

Oh, lupa, second-hand. Tapi tak mengapa. Masih belum ada kesan-kesan jangkitan berbahaya.


Aku semak assignment.


Banyak! Shit.


Tak ikhlas betul bagi cuti.


Memang telur!.

4 comments:

afif said...

ko nyer telur leh goreng gak ke? letak lettuce n salad... mayonnaise aku ade... hehe...

katunX said...

mayonnaise sket, aku nak yang banyak...

one_sue said...

hows life byk assgnments??? susah tak heheh???...aku skg lead a simple and easy life tapi mcm merancang tuk mencari life yang tak berapa easy seperti dulu hahahhaha...mengajar kat poli rite now *_*.....

katunX said...

life baik2 aja...cuma agak sibuk...

adakah kamu cut & paste ayat ni ke dalam friendster..

nampak sama?