Saturday 4 April 2009

- p u k u l 2 . 0 0 p a g i -



Pukul 2.00 pagi.



Aku selak-selak lembaran buku "New Urban Housing" sambil cuba memahami isi penting daripada tulisan sederhana besar itu. Sekali-sekala aku gerakkan jari menekan punat-punat keyboard.


*kusut*


Sangat kusut. Aku tidak pernah sedar buku-buku pasal senibina penuh dengan ayat-ayat bombastic separa sastera ini.


*darn it*


Aku klik ikon kesayangan mozilla firefox. Taip youtube. Saja mahu lepas tekanan, mana tahu ada video-video lucu yang mencuit hati.


Dan iye, video ini.






Shuffle? Untuk hari ko-kurikulum sekolah.


Sudah jadi ko-kurikulum rupanya benda ini. Patut la budak-budak sekarang sibuk cerita pasal benda ini.Dan rupanya, inilah yang dinamakan shuffle.


*oh*



Dan research aku masih lagi tinggal 2500 patah perkataan yang perlu dihantar untuk minggu depan.



*hurm?*



Mungkin aku perlu shuffle untuk melegakan tekanan sambil berhibur.



*huh?*





20 comments:

firadaus said...

biarkan lah mereka.. pasti pihak RTM gembira kerana makin ramai anak2 muda akan berdaftar untuk menjadi penari latar pada suatu hari nanti.

mungkin kamu boleh juga?

akhmaremily said...

tape la katun., mereka ade benda nak buat

moon said...

best juga bershuffle tu. tp penat la kaki. ta gtu encik katun? baik tido kan.

balqissy said...

oh? tidak pula saya tahu ia jadi sebahagian aktiviti kokurikulum. oh. Nasib baik saya sudah tidak sekolah lagi ~~

balqissy said...
This comment has been removed by the author.
bz said...

shuffel cool bile dilalukan oleh remaja perempuan belasan tahun..yum yum...bergetar2

Ms. Nuur said...

*ketawa hingga menangis*

katunX said...

firadaus : er, kalau penari latar semua shuffle, siapa pula ingin menari dangdut?

*aku?*

akhmaremily : saya juga ada benda nak buat masa sekolah. tapi shuffle?

moon : benar sekali.sepuluh markah atau saudari..

balqissy : kalau tidak mungkin saudari perlu shuffle? *oh?*

bz : suruh isteri anda shuffle nanti setiap hari...

aqmaal : jangan menangis, lebih baik shuffle..*eh?*

is-nanie said...

katun bershuffle?? hmm.. tak tercapai akalku~.. huhu..

budak2 tuh shuffle blaja sendri atau diajar? kalo diajar oleh cikgu, cikgu tuh tuh amat mengagumkan kerana dpt menurunkan ilmu shuffle kpd budak2 skolah..haha..

achmal said...

katunx menari dangdut? oh no!
hehe..ntahle..
kat sini slalu sgt aku tgk budak2 ni bershuffle. aku kalau nampak geleng kepala je. gaya berhibur masa kini.

dulu mase sekolah isi mase lapang aku berkawad je haha~

katunX said...

is-nanie : aku shuffle juga salah-satu santapan mata paling menyeksakan...*mungkin?*

achmal : dangdut juga mampu membuat jiwa kita semakin kencang...*eh?*

sdhouse said...

cayalah..xtvt ko-q tu..

katunX said...

shah_h : nasib baik tidak ada di sekolah dulu...*eh?*

Eldy Voon said...

wee ....

http://jejaktrend.blogspot.com

Habub said...

cikgu manala dok ajar bertekno plak..da budak2 ni kang ligat pegi clubbing tau plak nk komen macam2..

balqissy said...

saya? shuffle? oh. no.no.no. uuu~

katunX said...

eldy : wee? nintendo wii?

the king : begitulah, mungkin lepas ini ada persatuan clubbing pula? *eh?*

balqissy : tidak boleh? jadi dangdut sahaja mungkin...*erk?*

anden said...

owh shuffle ni dulu time aku kecik ade dah...tapi yg buat dulu adelah makcik2 cleaner ngn penyapu diorang...tgk glove sbelah tgn pon sama je...

NeemoNeemo™ said...

Damn it's my nephew!

katunX said...

anden : oh, mungkin juga, patutla makcik itu kelihatan meliuk-liuk sambil menyapu...

neem : erk, arr...*senyap*