Saturday 9 August 2008

- h u h ? -



Saat aku tenung
monitor.


Rasa macam disedut, dipukau.


*crap*


Terkadang tanpa sedar aku mengerahkan seluruh tenaga pada tangan aku untuk memberi sedikit tekanan kepada mouse atau keyboard.


*technology*


Bentak akal separa sedar aku. Norma. Salahkan teknologi. Teknologi bisa buat aku pusing kepala. Bisa buat aku obses.

Bukan obes. Atau obesiti. Itu kamu perlu kurangkan sedutan lemak tepu daripada fast-food yang lagi banyak daripada gerai-gerai makan orang Melayu.


*obses, obsesi kecil*


Aku cuba kurangkan ini.

Maafkan aku kalau sudah kurang mencoret dalam blog ni. Walaupun aku tidak tahu kalau ada peminat ataupun tidak, aku ucapkan terima kasih.

Iye, aku cuba update sedaya-mampu seperti iklan Milo.


*oh, ya?*


*dah lama tidak pekena milo ais kaw*


*damn*



7 comments:

Anonymous said...

beb,jgn la stop beb..ko la bahan baccan aku selain thesun.co.uk

kalau ko da tak menulis macamane projek kite nanti

deney said...

Eh silalah mencuba milo float. Pasti lebih kawww punyee.. Oh ye..

Milo float taburrr! ;)

bluecrystaldude said...

Wahaha.. I love milo float tabur too! Bes gler.. sile2 update blog anda selalu :D

Anonymous said...

Jgnlah begitu.Hasil nukilan anda amat bagus..
Teruskan ok.......!

katunX said...

bz : sape kata aku stop la...aku kata nak cuba rajin2 update...

deney :er, aku xpernah dengar pun..

bluecrystaldude : thnks dude, i will try my best...

anonymous : ok, baik cik/puan/encik/datin/puan sri!!

Anonymous said...

simpati sungguh peminat tersebut, kerana meminati karya anda. woha!
oh ya! di Malaysia, gerai-gerai makan orang Melayu masih banyak daripada fast-food restaurant.

katunX said...

anonymous : simpati peminat tersebut? atau simpati peminat pada tersebut?

memang masih banyak, itu hiperbola..hiperbola..