Saturday 31 May 2008

- I n t e r m i s s i o n -




Aku tenung tilam belakang kerusi aku.



Tilam spring empuk sejengkal dengan bantal putih tak bersarung.



*ya, maaf sebab menipu*



*bantal itu tidak seputih yang disangka. Maaf di atas keterlanjuran mulut ku.*



Bersyukurnya siapa yang dapat tidur di atasnya. Aku juga sangat bersyukur. Itu umpama nikmat terindah di bumi Australia iaitu coklat. Ataupun kangaroo.



Jadi aku mintak tolong.



Jangan la goda aku lagi.



Aku cuma insan lemah, iman kurang. Assignments aku masih banyak.



Jadi, jangan paksa aku.



Nanti aku tindih kamu. Sampai pagi baru kamu tahu.



Jadi, jangan paksa aku, ok?



*menggaru kepala*




*menguap...*




9 comments:

FarA said...

oh cik bantal sangat2 menarik perhatian pemilik tatkala musim exam tiba dan assignments bagai gunung di belah dua. (-_-')

Anonymous said...

bantal putih itu ssudah tidak seputih lg?mengapa...?adakah terkena tumpahan cat atau tumpahan....air yg meluncur laju?

hADIE said...

alaaa... cite tipu lagi, jgn la nk peralatkan bantal tu...

tanpa bantal tu pon, ko da boleh lena dengan nyenyak nya...

tahniah!!!

Anonymous said...

adakah batal kamu sudah tidak putih spt bantal cik bz juge? huhu..

Anonymous said...

huhu...bantal aku putih la ley...sarung bantal tu kale pepel..

deynarashid said...

tumpang lalu, nak tanye, camne hang buat wayangkulit kat sidebar tu?

katunX said...

fara : cik bantal itu suka diusik belaian rambut saya...

*benci*

zb : bantal itu terkena tumpahan enzim...barangkali?

hadie : menipu sunat...

matley : bantal saya tidak "seputih" encik tabizi lagi..

bz : sarung purple? jambu...

sofea rush : macam kaunter pertanyaan pulak..

giliran cik selepas ini ya..

sila beri kami no.telefon anda untuk sebarang informasi tambahan..

*terima kasih*

Anonymous said...

sebenarnye bantal tu rs amat lega even satu saat pon bila anda tak menindihnya.

katunX said...

(^^,) : eii, geramnya dengan you...

ada je nak kutuk saya ek..

*eiii, geramnya..*